FoodPro Preloader

Cum slabesti sanatos dupa Paste. 3 retete simple si rapide

Mesele de sarbatori sunt mereu prilej de voie buna alaturi de cei dragi, dar de cele mai multe ori ne trezim si cu cateva kilograme in plus. Dupa intalnirea apoteotica cu drobul, cozonacul, friptura de miel, salata de boeuf putem adopta un regim usor, care sa nu ne infometeze si care sa aduca elementele nutritive si vitaminele pierdute in iarna.

Nutritionistii recomanda sa ne hidratam corespunzator, cel putin 8 pahare de apa pe zi, la care putem adauga ceai hepatobiliar, digestiv sau limonada cu ghimbir, neindulcita.

De asemenea, stabiliti-va obiective realiste! Pierderea a 500 de grame, chiar a unui kilogram poate fi realizabil, iar pielea dumneavoastra nu va avea de suferit. In trei saptamani, daca corpul raspunde bine la regim, ar trebui sa dati jos cele 3, 4 kilograme accumulate. Daca sunt mai multe, stabiliti un plan adecvat impreuna cu medicul nutritionist, asta dupa o serie de analize complete.

O regula importanta in orice dieta, ca sa va tineti indelung de ea, ori sa devina un stil de viata sanatos, nu trebuie sa fie restrictiva. Avem nevoie si de momente de rasfat: 2, 3 curmale, o cupa de inghetata sau o prajitura raw vegan va va indulci zilele si va veti simti mai putin private de placeri.

Si cum, intotdeauna, exemplele concrete sunt cele mai bune ne-am gandit sa propunem 3 retete simple si rapide, in functie de momentul zilei, care sa va fie de ajutor in programul de slabire:

DIMINEATA – Omleta cu broccoli

Teoriile conform carora ouale nu sunt sanatoase, cu atat mai mult indicate intr-o cura de slabire, nu sunt fondate, potrivit medicilor nutritionisti. Oul este un element cu calitati nutritive excelente si este satios, deci poate fi un aliat in aceasta cursa a kilogramelor.

Ingrediente: 2 oua,

cateva buchetele de broccoli, (dupa preferinte)

sare, piper

Preparare: ca orice omleta clasica, doar ca nu veti pune ulei.

Pranz – Supa crema de legume

Ingrediente: radacinoase (pastarnac-2 bucati, morcov - 2, telina - 1, patrunjel- 2),

2 cepe,

1 dovlecel,

1 ardei,

2 rosii potrivite,

sare, piper sau chili.

Preparare: Legumele se curata, se spala si se pun la fiert intr-o oala in care ati pus 1,5-2 litri de apa, se adauga o jumatate de lingura rasa de sare si se lasa la fiert 1 ora. Dupa ce legumele au fiert, iar supa dumneavoastra are gust se baga in blender pana obtineti o crema. Puteti adauga si chili, daca va plac mancarurile iuti. Se serveste calda, cu cateva fire de patrunjel.

Cina- Somon la gratar cu legume

O reteta ideala pentru cina, usoara, care nu forteaza digestia si este bogata in nutrienti de buna calitate este cea cu somon si legume la gratar. De asemenea, poate fi preparata si la pranz. Nu aveti nevoie nici de foarte mult timp, daca pestele a fost portionat si curatat.

Ingrediente:

rondele de somon sau file,

legume (vanata, ciuperci, rosie, ardei, morcov, etc),

sare, piper.

Preparare: Condimentam pestele si il vom lasa pe gratar, pe partea cu piele aproximativ 4-5 minute. Il intoarcem si il mai lasam 3 minute, cat sa fie patruns, dar succulent, un peste gatit prea mult isi pierde gustul. Curatam si legumele si le punem si pe ele, de preferat pe un alt gratar, ca sa le gatim in acelasi timp si sa nu prinda gust de la peste. Practic, cu aceasta reteta, in maximum 20 de minute veti avea o cina delicioasa si satioasa.

Pofta buna!

Comentarii

ADAUGA COMENTARIU