Prima maşină electrică de curse din România a surclasat 24 maşini încă de la prima competiţie!

Prima maşină electrică de curse din România a surclasat 24 maşini încă de la prima competiţie!

În weekend-ul 6 şi 7 aprilie 2019 s-a desfăşurat la Râşnov etapa I a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2019, Trofeul Serus. În cadrul evenimentului au participat 89 maşini de curse, pe un traseu de 3,7 km lungime, pe drumul dinspre Râşnov spre Poiana Braşov.

Dacă anul trecut echipa Kaufland e-Rally Team s-a putut mândri cu prima maşină electrică de curse din România, în rol de deschizător de drum, iată că anul acesta avem chiar şi o Clasă Electrică, inaugurarea ei fiind făcută într-o conferinţă de presă încă de anul trecut de către Federaţia Română de Automobilism Sportiv din România.

Amatorii de adrenalină şi de senzaţii tari au stat cu ochii pe maşina electrică in cele 4 manşe la care a participat, curioşi să-i vadă şi performanţele ca maşină de curse, nu doar aspectul cool şi avantajele privind un mediu nepoluat.

Bolidul electric le-a împlinit aşteptările, surclasând deja în această primă etapă a campionatului 24 maşini puternice, aflate in competiţie la Râşnov şi situându-se pe primul loc la Clasa Electrică. Maşina echipei a obţinut la prima mansa de concurs un timp de 2:28,1 min pe un traseu de 3,7 km.

În clasamentul general a avut un timp total de 5:13,76 min, surclasând astfel 24 maşini aflate în concurs, ceea ce este o performanţă notabilă având în vedere că este prima sa participare în concurs.

În celebrul viraj Peştera, preferatul amatorilor de competiţii de viteză în Coastă, a atins viteza de 114 km/h câştigând teren în faţa mai multor maşini campioane.

"Deşi au fost şi momente în concurs când eram nervos că uneori nu mergea cum voiam eu, trebuie să nu uităm nicio secundă că maşina asta electrică de curse este un prototip, iar menirea lui este să schimbe lumea, chiar dacă nu este posibil să o aduc de la început între primele locuri în Clasamentul General. Învăţ să am răbdare cu ea, şi sunt convins că dacă de la prima etapă a reuşit să depăşească atâtea maşini puternice, în etapele viitoare mă aştept să poată şi mai mult. Aşa că ne vedem pe traseu!" a încheiat pilotul Sorin Ghisoi, multiplu campion naţional la Competiţiile de Viteză în Coastă.

Omologată de FRAS, prima maşină electrică de curse din ţara noastră va participă anul acesta, la Clasa Electrică, la 8 etape ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă şi la 4 etape de Super Rally, iar cea de-a doua maşină a echipei Kaufland e-Rally Team, condusă de pilotul Mihai Beldie, va fi deschizător de drum în cadrul aceloraşi competiţii.

Urmatoarea apariţie publică a primei maşini electrice de curse din România va avea loc în cadrul Super Rally Mangalia pe 10 şi 11 mai 2019.

viewscnt

Din aceeași categorie