Focus 18, în topul audienţelor de sărbători

Focus 18, în topul audienţelor de sărbători

Sărbătorile şi Noul An au plasat Focus 18 pe poziţii fruntaşe în topul preferinţelor românilor. Ajunul Crăciunului şi prima zi din 2022 au adus un plus de public în faţa micului ecran, la Prima TV. Astfel, corespondenţele din ţară, ştirile din Capitală, reportajele realizate de corespondenţii Prima TV au plasat în 24 decembrie şi 01 ianuarie în intervalul 18-19, postul TV din portofoliul Clever Media Grup pe locul 3 pe ambele targeturi, 18-49 urban şi 18-54 urban. În Ajunul Crăciunului, jurnalul prezentat de Marius Saizu a reuşit cifre de audienţă foarte bune: 1,79 puncte de rating în targetul 18-49 Urban cu o cotă de piaţă de 8.5 % iar în rândul publicului 18-54 Urban, 1,84 puncte de rating cu o cotă de piaţă  de 7,7 %. În prima zi din 2022, Focus 18 s-a plasat pe poziţia a treia în preferinţele telespectatorilor, cu 1,74 puncte de rating în rândul populaţiei 18-49 urban şi 1,96 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,8 % în rândul publicului 18-54 urban. Din jurnalul prezentat de Marius Saizu telespectatorii  Prima TV au aflat cum s-au distrat românii în noaptea de Revelion şi ce planuri au pentru 2022.

În a treia zi de Crăciun, în intervalul 18:00-19:00, pe targetul 18-54 urban, jurnalul de ştiri prezentat de Andreea Berecleanu a atins un rating de 2,07 şi o cotă de piaţă de 7%. În acel moment, la Prima TV se uitau peste 100.000 de telespectatori. De altfel, în toată perioada Sărbătorilor, 24 dec 2021- 2 ian 2022, în  intervalul 18:00-19:00, jurnalul  principal de ştiri de la Prima TV  s-a situat pe locul 4 pe targetul 18-49 Urban, cu o medie de 1.17 puncte de rating şi o cota de piaţă de  4.6 %.

Ştirile prezentate de Prima TV i-au ţinut în faţa micului ecran pe românii de la oraşe.  Jurnalul principal de ştiri, Focus18, prezentat de Andreea Berecleanu şi Marius Saizu, aduce seară de seară ştiri relevante, informaţie esenţiala, corectă şi obiectivă. FOCUS este brandul care legitimează misiunea şi valorile brandului Prima TV: descoperirea extraordinarului din oamenii obisnuiţi, apropierea de oameni, emoţia autentică şi descifrarea lumii într-o cheie onestă.

Mai mult, duminică, 02 ianuarie, Prima TV a ocupat locul 4 pe întregul interval orar 18:00-24:00, pe următoarele targeturi: 18-49 urban cu un rating de 0.98 şi o cotă de piaţă de 3.3 % şi 18-54 urban cu un rating de 1.25, cotă de piaţă de 3.8 %. Programul Schimb de mame, difuzat în intervalul orar 20:00-22:00, a ocupat locul 3 în topul programelor difuzate de televiziunile din România, în rândul populaţiei 18-54 din mediul urban cu un ratig de 1,57 şi o cotă de piaţă de 4.3 %.

 

viewscnt

Din aceeași categorie