30.000 de mii de români pe stadion şi milioane de fani din faţa micului ecran au urmărit primul meci amical al Naţionalei de fotbal, condusă de Edi Iordănescu, după calificarea la Euro 2024. Partida disputată de tricolori împotriva Irlandei de Nord a plasat Prima TV, televiziunea din portofoliul Grupului Clever care a difuzat meciul în exclusivitate în România, pe intervalul meciului 21:45-23:39 pe locul 1 în rândul preferinţelor bărbaţilor din mediul urban, 21-59. Potrivit datelor Kantar Media, postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a înregistrat 7,74 puncte de rating si o cotă de piaţă de 27.4 %. Pe perioada partidei de la Prima TV 1 din 4 bărbaţi aflaţi în faţa micului ecran urmăreau România-Irlanda de Nord.
Amicalul cu Irlanda de Nord, primul meci de încălzire al tricolorilor din campania de pregatire de dinaintea debutului la Euro 2024, a plasat Prima TV pe pozitia secundă în topul naţional şi urban, la distanţă mică de liderul clasamentului. Potrivit datelor Kantar Media, în targetul 21-59, naţional, Prima TV a înregistrat 4,28 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.8%. Aproape un million de români la nivel naţional urmăreau, în minutul de aur (22:28), evoluţia tricolorilor conduşi de Nicuşor Stanciu.
Şi în mediul urban, pe targetul 18-54, Prima TV a ocupat poziţia secundă în topul audienţelor, cu 4,7 puncte de rating şi 15,7 % cotă de piaţă.