Suporterii au fost din nou acolo. În faţa televizoarelor, sperând într-o seară care trebuia să ne apropie de calificare, dar care s-a transformat într-un duş rece pentru toţi cei care iubesc fotbalul românesc. Milioane de fani au ales să trăiască emoţiile partidei de la Zenica alături de Prima TV, într-o seară care a început cu un gol în poarta bosniecilor şi s-a sfârşit cu un scor dureros: 3–1 pentru Bosnia şi Herţegovina.
Un rezultat greu de acceptat pentru că România a pierdut trei puncte decisive într-un moment în care fiecare şansă conta. Chiar şi aşa, drumul tricolorilor continuă—România merge la baraj, iar speranţa rămâne. În ciuda înfrângerii, suporterii au demonstrat încă o dată că inima fotbalului bate cu putere, pe stadion si în faţa micului ecran.
Aceeaşi inimă a bătut aseară, când Prima TV a devenit locul în care s-a strâns toată energia, tensiunea şi dragostea fanilor pentru Naţionala de fotbal. Postul din portofoliul Clever Group a urcat pe primul loc în topul audienţelor, pe toate categoriile de public monitorizate de Kantar Media, iar telespectatorii au trait, împreună, fiecare emoţie.
În rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 21 şi 59 de ani din întreaga ţară, Prima TV a fost alegerea numărul unu, înregistrând 8,7 puncte de rating şi 28% cotă de piaţă. Practic, mai mult de un sfert dintre cei care se uitau la televizor în acel moment erau la Prima TV.
Momentul de maximă audienţă a fost înregistrat la ora 22:27, când aproape 2 milioane de telespectatori din oraşe urmăreau meciul sperând într-un final fericit pentru tricolori. În acel minut, Prima TV a înregistrat 11,9 puncte de rating si 31,7% cotă de piaţă.
Datele Kantar Media arată că Prima TV s-a detaşat categoric şi pe segmentul 18–54 urban cu 8,8 rating si 31,2% cotă de piaţă. Postul a surclasat competiţia- Pro TV: 4,3 rating, 15,3% cotă de piaţă si Antena 1- 3,6 rating, 12,8% cotă de piaţă.
Meciul decisiv Bosnia – România a atras în special publicul masculin de la oraşe. În intervalul 21:45–23:37, Prima TV a atins o cotă de piaţă de 39,1% în rândul bărbaţilor, aproape de trei ori mai mult decât următorul competitor, Pro TV.
A fost o seară grea pentru Naţională, dar una încărcată de solidaritate din partea fanilor. Iar dacă fotbalul ne-a învăţat ceva, e că, după fiecare cădere, există un nou început. Barajul ne aşteaptă. Speranţa încă exista. Iar Zidul Galben va fi acolo—ca de fiecare dată.