Inovaţie în televiziune! Prima TV lansează, din 23 octombrie, de la ora 12.00, un concept unic pe piaţa de televiziune, o emisiune auto în format full responsive. Acest lucru presupune crearea, editarea şi programarea unui conţinut ce va fi difuzat în format orizontal la TV şi în format vertical pe reţelele de socializare, inclusiv pe canalul de YouTube al emisiunii ”Coloana de Direcţie”. “În paralel, vom construi în mediul online o întreagă comunitate de fani, cei cu ajutorul cărora, prin interacţiunile directe, vom stabili subiectele pe care şi le doresc a fi dezbătute la Coloana de Direcţie”, spune Dan Cîmpean, creatorul conceptului creativ. Principalul factor de diferenţiere al emisiunii este dat de modul în care va fi promovat acest program pe platformele din social media unde se va difuza, în timp real, un conţinut video în format exclusiv vertical (9:16). Astfel, la aceeaşi oră la care este difuzată pe TV, realizatorii vor posta pe paginile de Facebook şi YouTube ale emisiunii #ColoanaDeDirectie varianta pe verticală, adaptată condiţiilor de vizionare pe telefoanele mobile. Pe Prima TV şi pe propriul canal de YouTube (Prima TV Oficial), dar şi pe noua platformă de streaming (www.primaplay.ro ) vor fi disponibile versiunile HD, editate în formatul orizontal standard (16:9).
Gazda emisiunii este Luci Popa, un cunoscut vlogger auto ce a reuşit, într-un timp foarte scurt, să convingă un număr impresionant de fani să-i urmărească testele şi review-urile de pe YouTube (AutoVantage şi Maşini cu Luci Popa). ”La vâsle”, în aceeaşi barcă a emisiunii ”Coloana de Direcţie”, intră şi Dan Scarlat, Redactor Şef al revistei Top Gear, un jurnalist cu o experienţă de peste 20 de ani în presa auto.
Tot sub titlul ”Coloana de Direcţie”, Prima TV propune şi o serie de capsule de ştiri din lumea auto ce vor fi difuzate de luni până vineri, de la ora 09:30, în cadrul emisiunii matinale Focus la Prima Oră. Îndemnul pe care-l vor transmite cei doi, în fiecare emisiune ”Coloana de Direcţie”, este unul mobilizator şi aspiraţional: ”Nu contează cât de lung sau cât de greu este drumul... Importantă e direcţia!”
Prima ediţie a emisiunii ”Coloana de Direcţie” va debuta sâmbăta, 23 octombrie, de la ora 12:00.
Prima TV face parte din Grupul Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, cu un portofoliu care cuprinde 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST), 6 site-uri (looksport.ro, lookplus.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro ) şi platforma online PrimaPlay.ro.