Imnul emisiunii Destinaţia anului – Raze x Jean Gavril – HAI HUI

Imnul emisiunii Destinaţia anului – Raze x Jean Gavril – HAI HUI

Jean Gavril a fost in platoul Exclusiv VIP unde a povestit telespectatorilor despre noua piesă lansată - HAI HUI - care este şi imnul emisiunii Destinaţia anului, difuzată în fiecare sâmbătă, de la ora 17.30, la Prima TV.

HAI HUI te va plimba cu gândul chiar dacă te afli în birou, în trafic sau în mijlocul oraşului atunci când o asculţi. Depinde doar de tine cât de departe reuşeşti să ajungi cu imaginaţia... cine ştie, poate descoperi chiar locuri noi! Şi, cum încă suntem în toiul verii, versurile "Marea ne aşteaptă, i-am promis deja c-ajung / S-o văd măcar o dată, sa-i zic ce am mai făcut" siigur-sigur te vor face să îţi rezervi o cameră pe litoral cât mai rapid!

 "Mă bucur că am reuşit să scriu această piesă alături de Coco (Constantin Bodea) şi Delia Rus. A fost un challenge să încep să fac această piesă cu gândul că ea va deveni coloana sonoră pentru o emisiune de travelling - Destinaţia anului - care este difuzată, în acest moment, la Prima TV, in fiecare sâmbătă, de la ora 17.30.

Sunt mare fan al călătoriilor prin lume. Chiar am făcut o călătorie-aventură de la Londra până la Barcelona în 23 de zile, făcând autostopul împreună cu fratele meu cu ocazia majoratului lui. Sunt foarte bucuros că mi-am cheltuit o parte din bani pe călătorit, şi astfel am reuşit să văd cam jumătate din Europa şi am ajuns chiar şi până la New York şi Washington. Emisiunea sunt sigur că o să vă placă la fel de mult cum ne-a plăcut şi nouă să facem piesa. Avem o ţară minunată ce trebuie neapărat vizitată mai des şi ştiu că în orice colţ se pot găsi aventuri noi şi amintiri de neuitat!", povesteşte Jean Gavril.

Piesa face parte din proiectul Destinaţia anului, o emisiune care se difuzează, în acest moment, la Prima TV. Dana Gonţ, prezentatorul emisiunii, este ghidul telespectatoriilor prin cele 6 regiuni ale ţării intrate în competiţia pentru marele titlu.”Destinaţia anului 2021 este un proiect media inedit de promovare a destinaţiilor turistice din România. Ele au fost alese în urma unei campanii de nominalizări venite din partea publicului ce a mobilizat comunităţile locale şi a adus câteva surprize binevenite, printre ele oraşul Brăila”, spune Dana Gonţ.

viewscnt

Din aceeași categorie