O victorie categorică şi o Naţională care a arătat perfect în teren. Ultimul meci al tricolorilor antrenaţi de Edi Iordănescu, împotriva celor din Bosnia-Herţegovina, s-a încheiat cu 4-1, o victorie la scor meritată de Puşcaş şi colegii lui. Naţionala de fotbal şi Prima TV au câştigat împreună. Pe perioada partidei de pe stadionul Giuleşti, postul de televiziune a fost lider absolut de audienţă atât la nivel urban, cât şi pe targetul comercial (18- 54 urban).
Luni, 26 septembrie, potrivit datelor Kantar Media, pe intervalul partidei, 21:45-23:37, Prima TV a avut 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,4% în rândul publicului urban-all urban. Peste 550.000 de telespectatori se uitau la Prima TV.
Şi pe targetul comercial, 18-54, urban, tricolorii au fost urmăriţi cu sufletul la gură de suporteri. Aceştia au plasat postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever pe primul loc. Pe perioada meciului din Liga Naţiunilor, Prima TV înregistra 5,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,5 %.
În minutul de aur, la nivel naţional, potrivit Kantar Media, audienţa medie a fost de peste 1,2 milioane de telespectatori.
Şi bărbaţii au urmărit cu interes meciul tricolorilor: unul din trei bărbaţi la nivel naţional avea televizorul deschis pe Prima TV. Potrivit Kantar Media, postul de televiziune a avut pe targetul targetul bărbaţi 18+ Urban , 10,9 puncte de rating si o cotă de piaţă de 30, 1%.
În următorii 4 ani, Prima TV continuă să susţină Naţionala şi are o superofertă pentru telespectatori: 20 de meciuri ale echipei naţionale vor fi pe Prima TV şi primaplay.ro. Printre acestea, preliminariile UEFA Euro 2024 şi FIFA World Cup 2026, dar şi meciuri din cele două ediţii ale UEFA Nations League!
Toţi jucăm când joacă România!