Principalele televiziuni din Grupul Clever, în preferintele românilor la nivel naţional

Principalele televiziuni din Grupul Clever, în preferintele românilor la nivel naţional

Ştirile, divertismentul, fotbalul şi filmele româneşti au fost printre alegerile telespectatorilor în acest weekend.  Ziua de duminică, 05 februarie, a plasat pachetul principal TV din Grupul Clever în preferintele romanilor la nivel naţional.

Astfel, în intervalul 18.00-23.00, cele 4 canale de televiziune au fost vizitate de peste 3 milioane de telespectatori (Av. Rch. (000), oameni care s-au aflat, cel puţin un minut, în faţa micului ecran pe cel puţin una dintre televiziunile monitorizate din Grupul Clever. Potrivit datelor Kantar Media, rating-ul mediu pe Grup a fost de 466.000 de telespectatori/ minut. În plus, peste 1,2 milioane de persoane au urmărit în medie peste 30 de minute canalele de televiziune Prima TV, Prima Sport, Prima News sau Cinemaraton.

În seara de duminică, 05 februarie, telespectatorii Prima TV se informau de la Focus 18 şi trăiau intens aventurile celor două familii prezentate în emisiunea Schimb de mame, stăteau în suspans în aşteptarea deznodământului derby-ului campionatului, meciul dintre CFR Cluj şi FCSB difuzat de Prima Sport 1,  urmăreau pe Cinemaraton două filme clasice din cinematografia românească, Cel mai iubit dintre pâmânteni şi Ultimul cartuş, sau  aflau cele mai importante subiecte ale săptămânii în emisiunea La final, difuzată de Prima News.

 

viewscnt

Din aceeași categorie