Start explorare! Gianina Corondan şi echipa Destinaţia anului au pornit în descoperirea celor 6 destinaţii câştigătoare ale etapei regionale

Start explorare! Gianina Corondan şi echipa Destinaţia anului au pornit în descoperirea celor 6 destinaţii câştigătoare ale etapei regionale

 

Gianina Corondan a pornit în periplul de explorare al celor 6 Destinaţii câştigătoare în regiunea şi categoria lor, împreună cu o echipă completă de producţie TV, pentru a le descoperi atracţiile. Filmările au simultan o componentă de producţie TV clasică, dar şi una interactivă.  Călătoria a pornit de la Arcul de Triumf şi va dura 2 săptămâni, timp în care publicul poate să-şi voteze favorita pe www.destinatiaanului.ro. Voturile publicului şi juriul competiţiei vor desemna Destinaţia Anului în România la categoriile City Break şi Localităţi Turistice.

Târgovişte, Brezoi, Braşov, Topliţa, Iaşi, Dărmăneşti sunt destinaţiile care vor fi vizitate şi promovate pe Prima TV în acest an. Bucureşti este punctul de plecare, dar şi gazdă a jurizării şi a galei de premiere.

Competiţia, organizată în parteneriat cu Ministerul Turismului şi Alianţa Pentru Turism, generează un mare interes la nivel naţional, adunând peste 20 de mii de nominalizări în etapa regională şi deja peste 15 mii de voturi după primele 2 zile de la start vot în marea finală. Voturile publicului sunt determinante în proporţie de 2/3 din scorul final.

În vara lui 2022, telespectatorii Prima TV vor urmări seria de emisiuni de promovare dedicată acestui proiect. În 6 episoade, toate destinaţiile câştigătoare vor fi prezentate publicului. Acestea vor beneficia şi de prezenţe în media internaţională şi la mari târguri de turism din Europa. În final, câştigător va fi turismul românesc!

 ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAŢIE DIN ŢARĂ!

Despre Destinaţia Anului: cea mai importantă competiţie de promovare a turismului intern prin popularizarea destinaţiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, şi prin colaborarea cu bloggeri şi influenceri de turism. Aflată la a două ediţie, Destinaţia Anului ridică ştacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi Alianţa Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni şi naţională) şi o dublare a intensităţii comunicării atât pe plan intern, cât şi internaţional.

Mulţumim sponsorilor şi partenerilor care s-au alăturat Destinaţiei Anului:

Sponsorii ediţiei 2022:

Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinaţiile cool ale României încă de la prima ediţie. Mixul răcoritor de bere şi suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

În această ediţie, competiţia beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susţine Destinaţia Anului pentru a da #încredere comunităţilor în potenţialul lor.

Enterprise Rent-a-car România (enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinaţia Anului, susţînând echipa de producţie să se deplaseze eficient şi fără griji în toate cele 6 destinaţii şi susţînând întregul nostru concept.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante şi multe alte răsfăţuri pe care să le savurezi în orice destinaţie.

BIBI Touroperator (www.bibitouring.ro) susţine proiectul Destinaţia Anului în calitate de specialist pentru vacanţe în România, că o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus şi de văzut la noi aici. O vacanţă în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Organizaţiile partenere:

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului îmbrăţişează misiunea Destinaţia Anului de a susţine comunităţile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spaţiul românesc prinţ crearea unui flux constant de inspiraţie şi a unui standard de excelenţă pentru turismul românesc.

Alianţa Pentru Turism (APT): o platformă care reuneşte 26 de entităţi, printre cele mai importante şi mai ales active din turismul naţional, cu rol de reprezentare a unei părţi importante din industria turismului şi a ospitalităţii în relaţia cu Preşedintele României, Guvernul României, Parlament şi ministere.

Institutul Oraşelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenenţă şi de implicare a cetăţenilor unei localităţi printr-o abordare conştientă de construcţie de brand bazată pe o identitate competitivă şi o viziune ambiţioasă. Viitorul este al oraşelor cu branduri puternice!

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.roProfit.roUrban.ro, telekomsport.ro, Adevărul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (imperatortravel.ro), Dana Gonţ (danagont.ro), Eddie Tone (tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele.ro), Urlaub-în-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien

 

viewscnt

Din aceeași categorie