Bucureşti, 06 mai 2015 – Cea de-a 23-a ediţie a Crosului Universităţii din Bucureşti - cora Lujerului Challenge va debuta duminică, 10 mai, ora 11.00, în faţa Facultăţii de Drept, startul urmând a fi dat de fosta campioană mondială şi europeană la gimnastică Corina Ungureanu alături de vedeta media Florentina Opriş. Ca la fiecare ediţie, în jur de 3.000 de participanţi, marea majoritate din mediile studenţeşti, sunt aşteptaţi la startul celui mai mare eveniment sportiv din Capitală dedicat tinerilor.
Longeviva competiţie, organizată începând din 1992 de Universitatea din Bucureşti, are ca obiectiv promovarea valorilor nobile ale sportului, încurajarea unui stil de viaţă sănătos şi armonios şi a unei atitudini competiţionale. cora Lujerului Challenge vizează toate categoriile de vârstă, la nivel de amatori, şi se adresează studenţilor de la Universitatea din Bucureşti, dar şi tuturor celor atraşi de practicarea sportului de plăcere, de spiritul combativ şi de cultivarea fair-play-ului.
Lungimea traseului este de aproximativ 3.800 m. Punctul de start va fi, ca în
fiecare an, Piaţa Operei (Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti), traseul continuând apoi pe Splaiul Independenţei-Şoseaua Cotroceni - Bulevardul Iuliu Maniu, iar linia de finish se va afla în parcarea cora Lujerului.
Crosul are 6 niveluri de înscriere, adresate unor categorii cât mai largi de fani ai
sportului: adolescenţiîntre 12 şi 18 ani, seniori între 19 şi 41 de ani şi veteranii de peste 42 de ani. Pe lângă acestea mai există 3 grupe speciale - a angajatilor Universităţii din Bucuresti, a studentilor Universităţii din Bucureşti şi a angajaţilor cora. Primele 3 câştigătoare şi primii 3 câştigători de la fiecare categorie vor primi premii importante oferite de sponsorii competiţiei. Premiile oferite pe parcursul întregului eveniment vor fi asigurate de cora, dar şi de partenerii tradiţionali ai proiectului.
Ca la fiecare ediţie, doritorii se pot înscrie chiar în ziua competiţiei, pe baza actului de
identitate, în curtea Facultăţii de Drept, în intervalul orar 7.30 - 10.40h. Startul va fi dat de fosta campioană mondială şi europeană la gimnastică Corina Ungureanu şi de Florentina Opriş.
“Susţin cu multă plăcere şi convingere sportul universitar, chiar dacă recentul proiect
Universiada 2021 (n.r. – candidatura României pentru organizarea Universiadei de Vară din 2012)nu a reuşit. Cultivarea valorilor sportive îmbinată cu înţelegerea şi susţinerea acestora, precum şi a cauzelor umanitare este o dovadă în sine de tinereţe, de entuziasm şi de preţuire a vieţii“, declară fosta sportivă Corina Ungureanu.
De asemenea, această ediţie propune şi o solidă componentă de implicare socială, prin donarea sumei de 1 leu pentru asociaţia M.A.M.E. Mai multe urne destinate strângerii de fonduri vor fi amplasate în zona de start, din perimetrul Facultăţii de Drept. Fondurile strânse sunt direcţionate în totalitate către această asociaţie, pentru a sprijini lupta împotriva cancerului la copii.
Campania de comunicare a evenimentului are componentele online, offline, radio şi
Organizatori şi Sponsori: cora Lujerului,Universitatea din Bucureşti,Departamentul Educaţie Fizică şi Sport UB, Federaţia Română Sportul pentru toţi, Federaţia Română de Atletism, CERES, Direcţia pentru Sport şi Tineret Bucureşti, Proedus, Primăria Municipiului Bucureşti, Norauto, Avon, Shelter Security, Hipocrat, Joy Sport Performance, Dream Sport.
Parteneri media:Prima TV, Radio România Actualităţi, Radio România Bucureşti, Radio România Cultural, Caţavencii, Gazeta Sporturilor, Ziare.com, Business24.ro, Radardemedia.ro, Ring, Rol.ro, Femina.ro, Gazeta de Stiri, Sportsbusiness.ro, Asociaţia Studenţilor UB, OnlineStudent.ro, Asociaţia Studenţilor Geografie, Asociaţia Studenţilor Ştiinţe Politice, Ro Club Maraton, Iqool.ro, Asociaţia Studenţilor Limbi Străine.
cora România, parte a Grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul este prezent din 2003 pe piaţa din România prin intermediul a 12 hipermarket-uri, 4 in Bucuresti si 8 in tara.
Filosofia cora este concentrată în jurul preţului şi a diversităţii ofertei comerciale, confortului la cumpărare, serviciilor şi mai ales atenţiei oferite clienţilor.