MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL continuă seria proiectelor “altfel”: În perioada 30 august – 12 octombrie 2014, agenţia s-a implicat în organizarea evenimentelor culturale şi recreative “Vacanţa continuă pe Strada BT”, desfăşurate la kilometrul zero al distracţiei din Bucureşti.
In Centrul Vechi al capitalei, timp de şase weekenduri, o porţiune a străzii Lipscani s-a transformat în Strada BT. Bucureştenii mici şi mari au participat la o serie de evenimente inedite. Spectacole de dans, mimă şi pantomimă, improvizaţie cu trupa Obligo, concerte susţinute de trupele Tivodar, We Singing Colors sau cvartetul Chromatic, piese de teatru, expoziţii de pictură sau întâlniri ale celor mici cu personaje de poveste precum Mickey, Minnie sau Donald, Anna şi Elsa din Regatul de Gheaţă sunt doar o parte dintre surprizele pregătite de către organizatori. Federaţia Română de Scrimă a fost prezentă cu sportivii de la cluburile bucureştene, pentru a dezvălui câteva dintre secretele sportului nobil.
O componentă importantă a proiectului Strada BT a reprezentat-o campania umanitară de colectare a jucăriilor pentru copiii defavorizaţi “Toţi copiii au dreptul la joacă. Donează o jucărie pentru o cauză nobilă.” Organizatorii au invitat bucureştenii să doneze jucării pentru o cauză nobilă. Toate jucăriile colectate au fost donate cu ajutorul Fundaţiei Romanian Angel Appeal şi al Fundaţiei Dăruieşte Viaţă. Jucăriile au ajuns la copiii internaţi în secţia de Pediatrie a Institutului Clinic Fundeni, la persoanele afectate de sindromul Down care se află în îngrijirea Asociaţiei Down Plus şi la centrul de zi pentru copii - Fundaţia Viitor pentru România.
Campania de siguranţă rutieră, cu implicarea Napoca Rally Academy, a continuat în cadrul proiectului “Vacanţa continuă pe Strada BT”. Membrii echipei Napoca Rally Academy au fost prezenţi pe Strada BT pentru a atrage atenţia asupra pericolelor la care se expun participanţii la traficul rutier, în urma consumului de alcool.
Strada BT a fost susţinută de către Banca Transilvania, în parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti şi organizată de Fundaţia Şcoala de Televiziune Tudor Vornicu. Un proiect Media Consulta International.
MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL este o agenţie de publicitate full service ce propune clienţilor soluţii integrate de business consultancy: start-up, consultanţă juridică, fiscală, de marketing şi vânzări, advertising, research, evenimente speciale si PR. MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL activează de zece ani pe piaţa din România pentru clienţi locali şi internaţionali, sub coordonarea acţionarului majoritar, Mihai Craiu.
Printre proiectele MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL se numără: Centura de Aur – turneu internaţional de box (2013), meciul amical FC Barcelona – FC Dinamo Bucureşti (2012), evenimentele organizate sub patronajul BNR – ”The European Union after The Sovereign Debt Crisis” (2011) şi ”Clubul de la Roma - 20 de ani in Romania” (2013) - invitat special: Vicontele Etienne Davignon, Preşedintele Clubului Bilderberg, lansarea cotidianului ”Puterea” (2010) în prezenţa lui Mihail Gorbaciov - fostul Preşedinte al Uniunii Sovietice, ş.a.
Grupul de companii MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL deţine următoarele branduri: myFragrance.ro – boutique premium ce introduce în exclusivitate în piaţa de parfumuri şi cosmetice din România branduri de nişă cu renume mondial. Dobrogea TV - singurul post regional de ştiri special creat pentru zonele Constanţa şi Tulcea. Şcoala de Televiziune Tudor Vornicu - proiect unic în Europa care îşi propune să pregătească profesionişti în televiziune.