Codul vestimentar la birou – stereotipuri, reguli, incidenţe şi tendinţe

Codul vestimentar la birou – stereotipuri, reguli, incidenţe şi tendinţe

Este firesc ca o persoană să se exprime, inclusiv prin îmbrăcăminte. Şi dacă o persoană este condusă de dorinţa de libertate de alegere, confort şi individualitate, atunci angajatorul este condus de alte obiective. El trebuie să stabilească reguli, să stabilească un cadru astfel încât, nimic să nu ştirbească munca şi reputaţia companiei sale. Cu toate acestea, lipsa unui cod vestimentar este un avantaj competitiv serios pentru companie, în ochii celui care caută un loc de muncă, în special al celui care caută un loc de muncă milenar.

Stereotipuri

Există anumite stereotipuri care nici măcar nu sunt influenţate de vreme. De exemplu, mergând la medic, te aştepţi să vezi o persoană cu o haină albă, dar nu cu pantaloni scurţi şi tricou. La fel se întâmplă şi în alte profesiile. Cu greu îţi poţi încredinţa economiile băncii, dacă angajatul care stă în faţa ta este o femeie îmbrăcată într-o rochie decoltată şi ultra-scurtă şi tocuri stiletto.

Poveşti despre codul vestimentar şi şefii tirani

Toc interzis. Când natura nu te-a răsplătit cu o creştere impunătoare, un şef tiran te poate lipsi cu uşurinţă de plăcerea de a purta pantofi cu toc înalt la birou. Acest caz este real.

Colanti. Într-o companie, a fost introdusă o interdicţie pentru colanţii din nailon cu o densitate mai mare de 40 den. Şi într-o altă companie, pentru absenţa lor, premiul a fost privat. Există, de asemenea, astfel de seturi de coduri vestimentare, în care totul este explicat, până la cât de des este necesar să tai capetele părului atunci când lungimea este sub umeri şi care ar trebui să fie lungimea unghiilor.

Culoarea eşecului. Unul dintre şefii unei companii a interzis culoarea verde în birou, deoarece a crezut naiv că această culoare a adus pierderi companiei sale. De asemenea, cei care au venit la interviul de angajare şi aveau ochii verzi, au fost refuzaţi.

Cum să te îmbraci la birou dacă eşti bărbat?

Baza imaginii unui om de afaceri este un costum perfect potrivit, pantofi lustruiţi şi detalii de neînlocuit. Costum închis clasic, cu cămaşă albă şi cravată.

Este necesară o cravată. Poţi vorbi despre lungimea sa ore întregi, dar adevărul este acelaşi - până la mijlocul centurii. Doar un centimetru în plus sau minus şi ai ieşit din stil.

Culoarea cravatei trebuie să fie „prietenoasă” cu culoarea cămăşii, iar textura acesteia potrivită cu materialul costumului. Grosimea cravatei depinde de densitatea costumului. Cu cât ţesătura este mai groasă, cu atât cravata este mai largă şi invers.

Fii atent la şosete. La împerechere, aprinde luminile cele mai strălucitoare pentru a vedea dacă se potrivesc cu culoarea pantofului sau a costumului.

Pantofii trebuie să fie clasici din piele închisă sau oxford.

Portofelul trebuie să fie, de asemenea, în nuanţe închise.

Din fericire, multă apă a trecut pe sub pod de la dezvoltarea setului de reguli şi nimeni nu este deosebit de dornic să te oblige să porţi o vestă sub o jachetă, deşi frumoasele femei susţin în continuare că un costum din trei piese arată mult mai potrivit. Culorile costumului trebuie să fie întotdeauna negru, albastru închis, gri închis, maro închis. Cu cât tonul ţesăturii este mai deschis, cu atât costumul este mai informal.

viewscnt

Din aceeași categorie