FoodPro Preloader

Ce alimente trebuie sa consumi pentru a slabi in somn!

Lupta cu kilogramele in plus este una greu de dus, mai ales pentru persoanele care au un program incarcat. Ei bine, s-a descoperit solutia. Iata ce trebuie sa consumi inainte de culcare pentru a slabi in somn.

Pentru aceste persoane care nu au timp pentru a tine dieta sau pentru a face sport exista o serie de reguli si retete care, pe langa faptul ca asigura o stare de satietate, ajuta foarte mult la slabit.

Exista posibilitatea ca arderile din organism sa fie sporite in timpul somnului si in unele cazuri sa duca la pierderea a cel putin 1 kilogram pe noapte, fara a afecta negativ organismul si fara a-l forta sa slabeasca in mod nenatural.
 
Pentru a obtine acest rezultat este necesar ca o persoana sa aiba in primul rand un regim alimentar regulat. Nu este vorba deloc despre o dieta ci mai degraba despre respectarea orelor la care trebuie luata masa. Mai mult decat atat, exista o serie de alimente care trebuie mancate seara pentru a asigura pierderea rapida in greutate, in timpul somnului.

Astfel, fiecare persoana trebuie sa aiba minim 3 mese pe zi si maxim sase.

Prima masa trebuie sa aiba loc la primele ore ale diminetii, cand puteti manca absolut orice. Celelalte mese trebuie sa aiba loc la intervale de cate trei ore si trebuie evitate pe cat posibil grasimile saturate si alimentele bogate in carbohidrati. Insa, cina care trebuie sa aiba loc la ora 18, cel tarziu, trebuie sa fie formata din combinatii intre urmatoarele alimente:

Rosii, peste, carne de pui, cereale integrale, fasole verde, alune, fistic, usturoi, ceapa verde, ceapa rosie, ghimbir, cartofi dulci, sparanghel, porumb fiert, linte sau salata verde.

Oricare dintre aceste alimente vor asigura o ardere mult mai intensa pe timpul noptii in intregul organism iar dupa un somn de minim 6 ore, maxim 8 ore, va veti trezi cu maxim 1,5 kilograme mai usori.

Secretul consta insa in combinarea alimentelor mentionate mai sus. Astfel, trebuie combinate alimentele proteice cu cele fibroase si cele bogate in carbohidrati, in cantitati egale iar o portie trebuie sa cantareasca maxim 350 de grame.

Dupa masa de seara, beti cel putin 500 de mililitri de apa la temperatura camerei.

Comentarii

ADAUGA COMENTARIU